Powered By Blogger

sobota, 24 grudnia 2011

Życzenia i drobne podsumowanie - Wesołych Świąt !!!

Świeta to dobry czas na wszelkiego rodzaju podsumowania. Ten rok jest dla mnie istotny m.in. ze względu na to, że założyłem tego bloga na początku roku (w marcu) i dotrwałem z nim do jego końcówki, oraz to,  że pozostał w takiej formie jak chciałem - na zasadzie dzielenia się wiedzą oczekując od was jedynie tego samego.



 W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom, a przede wszystkim wpisującym komentarze pod postami. Bez jakiejkolwiek aktywności z Waszej strony, prawdopodobnie nie dotrwałbym z blogiem do końca roku.

Do obecnej chwili bloga odwiedziło ponad 75 tys osób, co napawa mnie dumą. Jako postanowienie noworoczne obiecuję doskonalenie swoich umiejętności, tak abyście również wy na tym skorzystali.

Tak więc życzę wszystkim radosnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że każdy znajdzie dla siebie chwilę czasu na przemyślenie tego roku, swoich poczynań i tego co chciałby w sobie poprawić w roku następnym, zarówno w kwestii giełdowych inwestycji ale i w życiu codziennym.

Ja sobie życzę wytrwałości w następnym roku, aby blog nadal mógł funkcjonować w kontekście coraz mniejszej ilości czasu. A tak tak z aktualniejszych, to sobie i zainteresowanym życzę imponującego "rajdu Świętego Mikołaja" w ostatnim tygodniu tego roku, tak na poprawę humoru i portfela :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz