Powered By Blogger

niedziela, 19 czerwca 2011

Szybkie wykresy + notka

Dokonałem aktualizacji szybkich wykresów oraz...

jak widzicie usunąłem informację o stanie swojego portfela.
W obecnej chwili posiadam w nim spółki, z których nie jestem dumny i nie chcę żeby ludzie się sugerowali moim wyborem.
Biorąc pod uwagę mój poprzedni post zalecam przyglądanie się temu co się dzieje na rynku z perspektywy biernego obserwatora, gdyż stosunek potencjalnego zysku do ryzyka raczej obecnie się nie kalkuluje.
Również odradzam day-trading przez osoby które nie są w tym specjalistami, gdyż ja właśnie w ten sposób bardzo mocno nadszarpnąłem swój portfel w ostatnim czasie.

Blog przechodzi trochę na zwolnione obroty, jednak będę starał się wrzucać coś rzetelnego choć raz w tygodniu (najpewniej w weekend). Na co dzień można mnie znaleźć na www.iqimoku.com, gdzie siedzę często podczas sesji na czacie.

3 komentarze:

  1. Łatwo być prorokiem w czasie hossy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że usuwasz info o stanie swojego portfela,
    dołki i straty zdarzają się a dobrze by było mieć obraz z perspektywy czasu na wszystkie Twoje inwestycje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Go4GPW: czynniki powodujące zakup tych spółek były poza-giełdowe. Rzetelna analiza i ocena sytuacji bez emocji spowodowałaby, że miałbym teraz pusty portfel. Zresztą od maja mówiłem, że będzie ciężko - póki co mój największy problem to nie podporządkowanie się swoim przekonaniom makro. Ze spółek które mam to chyba tylko Lubawa w tej chwili jest kupiona po sensownej cenie (1.39).

    OdpowiedzUsuń