Powered By Blogger

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

ATT - "Quick Look"

Krótka analiza Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach SA. 

Kilka dni wcześniej zostałem zapytany o swoją opinię na temat tej spółki i moje spojrzenie sugerowało czarną przyszłość dla spółki w najbliższym czasie. Jak się okazało kurs jednak zatrzymał się na dość luźnym w moim przekonaniu wsparciu - uważałem, że przełamanie dolnej linii trendu spowoduje przyspieszone osunięcie się kursu. Jak się okazuje - myliłem się, na szczęście do posiadaczy akcji.

A oto wykres:











Jak widać, w ciągu dwóch sesji kurs wrócił nad kreskę co jest pozytywnym sygnałem, dodatkowo 5-dniowa średnia krocząca szykuje się do przebicia na jutrzejszej sesji jej koleżankę 15-stkę, co daje sygnał kupna. W zasięgu jest również średnioterminowa 45, która również powinna ulec bykom. Te pozytywne informacje sugerują możliwość testowania górnej linii w najbliższych dniach na poziomie 42-42,50 w zależności od tego, ile zajmie czasu dojście do tego poziomu.

Wszystko niestety dzieje się przy dosłownie symbolicznych obrotach, więc obecne ruchy nie mają potwierdzenia w wolumenie. 

Posiadaczom sugeruję cierpliwość, a tym którzy interesują się spółką - przemyślenie czy chcą już teraz wejść (prawdopodobieństwo wzrostu oceniam na wyższe niż powrotu pod linię, jednak to też jest możliwe jeżeli zabraknie bykom siły), czy może poczekać na przełamanie i wybicie z górnej linii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz