Powered By Blogger

wtorek, 22 marca 2011

OPTEAM + GROCLIN - "Quick Look"

Zgodnie z prośbą pokazuje kreskę na OPTEAM:













Spółka nie ma długiej historii na giełdzie więc raczej kreski nie mają takiej samej mocy jak te, które idą przez duże szczyty czy dołki z przeszłości. Takie coś udało mi się wyrysować - sugeruje to, że do końca miesiąca sytuacja powinna się wyklarować: albo wybije się górą albo dołem.
Obecny najbliższy opór to 7,00 zł następnie 7,80-8,00. Złamanie oporu 7,00 powinno być bardzo pozytywne i sugerować odbicie.
Wsparcie: dość silne 6,50 a następnie 6,30. Po przebiciu 6,30 dołem radzę uciekać.

GROCLIN

Stary poczciwy Groclin, co z nim począć? Wiele osób dziś już panikowało - moim zdaniem przecena na poziomie około 3% która zresztą sam wczoraj zapowiedziałem za bardzo naturalną biorąc pod uwagę skalę poniedziałkowego wystrzału. Doszły do tego złe sentymenty na szerokim rynku, które tylko podbiły czarne myśli inwestorów. Moim zdaniem jutrzejszy dzień jest bardzo ważny - na wysokości połowy "objęcia hossy" jaką niewątpliwie jest poniedziałkowa świeczka jest ważne wsparcie (poziom równo 23,00). Nie powinniśmy go jutro sięgnąć, jeżeli kurs zejdzie poniżej tej wartości może oznaczać realizację formacji RGR (do której wciąż podchodzę dosyć sceptycznie - w końcu jeszcze nie sprzedałem i nie zamierzam hehe). Na wykresie dzisiejsza świeczka wygląda bardzo neutralnie. Bardzo bym sobie życzył jutro atak na 25,50 co jest prawdopodobnym scenariuszem. Oto wykres:












Jeszcze krótkie słowo o SYNTHOS'ie. Niestety dzisiaj się bardzo zawiodłem tą spółką i straciła zainteresowanie w moich oczach. Może jeszcze urośnie, ale widzę brak wiary w dalsze wzrosty więc na razie pozostawiam tą spółkę w cieniu.

2 komentarze:

  1. dlaczego Twoich kresek nie ma na beststock.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zastanawiałem się nad tym :) Blog istnieje mniej niż tydzień, od poprzedniej soboty - myślę że jeszcze jest czas żeby się wdrożyć :)

    OdpowiedzUsuń