Powered By Blogger

wtorek, 29 marca 2011

Zmiany w portfelu

Podczas dzisiejszej sesji
kupiłem: Optimus po 8,22
sprzedałem: Police po 12,05 (kupiłem po 11,90).
W Police byłem najmniej zaangażowany kapitałowo, także zysk jest całkowicie symboliczny i po wszystkich prowizjach i przyszłych podatkach pokryje koszt dobrego piwa. Zarobek 0,45% !!! :)

Optimus okazał się dobrym wyborem, szczególnie że udało mi się go złapać na dołku sesyjnym - na zamknięciu cena wyniosła 8,40. Przyznam szczerze, że oczekuje na nim dwucyfrowej liczby za akcję, więc możliwe że jeszcze dokupię, by był największym zaangażowaniem w moim portfelu.

Chciałem zaznaczyć, że nie wyrzuciłem Polic ponieważ uważam, że to zła spółka. Po prostu rozstaliśmy się po przyjacielsku - różnica charakterów :) Na odchodne zostawił mi na piwo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz